مشتری گرامی

شرکت بازرگانی خاریان پرشین تجارت با هدف ارتقای کیفیت خدمات خود و ایجاد یک ارتباط متقابل با مشتریان سعی در بهبود شاخص ها و افزایش بیشتر رضایت مشتریان خود دارد، از اینرو خواهشمند است با پاسخ به موارد ذیل، ما را در رسیدن به این هدف یاری فرمایید. از مشاركت و تعهد شما سپاسگزاریم.


فرم نظرسنجی مشتریان

1 . سن
2 . جنسیت
3 . آیا باز هم به فروشگاه ما مراجعه خواهید کرد ؟
4 . چند وقت است که مشتری برند ما هستید ؟
5 . از چه طریق با شرکت ما آ شنا شده اید ؟



6 . میزان رضایت از کیفیت تعمیرات ما
7 . آیا محصول یا خدمات ما توانست مشکل شما را حل کند؟
8 . آیا تمایل دارید در آینده با شما در تماس باشیم ؟
9 . آیا تا به حال از خدمات پس از فروش شرکت استفاده نموده اید؟ اگر «بله» ، چه قدر از آن راضی بوده اید؟
10 . اگر با پرسنل خدمات پس از فروش صحبتی داشته اید چقدر از میزان راهنمایی و برخورد آنها رضایت داشته اید ؟
11 . میزان رضایت از دقت کارکنان در شنیدن مشکلات و ارائه توضیحات ارائه شده هنگام تحویل کالا
12 . میزان رضایت از کیفیت تعمیرات
13 . میزان رضایت از قیمت قطعات
14 . میزان رضایت از پرداخت هزینه تعمیرات
15 . میزان رضایت از سهولت دسترسی به مراکز مجاز خدمات پس از فروش شرکت
16 . میزان رضایت از کیفیت شکل ظاهری و وضعیت بسته بندی
17 . میزان رضایت از کیفیت محصولات کارچر
18 . میزان رضایت از مقایسه نسبت به سایر محصولات در بازار و عامل تعیین کننده قیمت در بازار
19 . میزان رضایت از پاسخگویی در قبال نظرات و پیشنهادهای مشتریان و شیوه برخورد پرسنل شرکت
20 . میزان رضایت از نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان
21 . میزان رضایت از تبادلات مالی، نحوه پرداخت و شرایط تسویه با شرکت
22 . میزان رضایت از اطلاعات فنی ارائه شده پیش از ثبت سفارش
23 . میزان رضایت از نحوه تنظیم مستندات فروش و ارائه آن ( پیش فاکتور ، فاکتور و ...)
24 . میزان رضایت از انعطاف پذیری شرکت در مقابل خواسته شما ( تغییر مدل، رنگ، مقدار و ...)
25 . میزان رضایت از تنوع مدل محصولات ارائه شده توسط شرکت برای کاربری های مختلف
26 . میزان رضایت و اطمینان به برند کارچر و پیشنهاد آن به آشنایان
27 . وضعیت ظاهری محیط شرکت و چیدمان و نظم و انضباط را چگونه ارزیابی می ‎کنید؟
28 . مزایای اصلی که باعث شده از برند کارچر استفاده کنید، چیست ؟
29 . آیا شرکت خاریان را جهت خرید مجدد محصولات و دریافت خدمات محصولات کارچر به دیگران توصیه میکنید ؟
30 . به نظر شما در بخش فروشگاه ما، جای کدام کالاها خالی بود ؟
31 . چگونه می ‎توانیم تجربه‎ بهتری را برای شما ایجاد کنیم و یا روند خرید را بهبود دهیم ؟
32 . از نظر شما مزیت برتر شرکت ما نسبت به سایرین در ارائه محصولات و خدمات پس از فروش کارچر در چیست ؟
33 . چه چیزی باعث عدم استفاده از خدمت یا محصول ما از سوی شما خواهد شد ؟
34 . اگر بازخورد، نظر، پیشنهاد اصلاحی دیگری دارید، به ما بفرمایید :