ورود
|
ایجاد حساب کاربری
صفحه اصلی
خانگی
بخارشوی
بخارشوی همراه با مکش
شیشه شوی شارژی
جارو شارژی
جاروبرقی با فیلتر آبی
جاروبرقی
موکت شوی
تصفیه کننده هوا
زمین شوی خانگی
صنعتی
زمین شوی
سوییپرهای صنعتی
سوییپرهای شهری
واترجت
جاروبرقی صنعتی
فرش و موکت شوی
بخارشو و بخارشوی همراه با مکش
شستشوی فشار قوی یخ خشک
کارواش اتوماتیک
خدمات و گارانتی
استعلام سریال گارانتی
ثبت گارانتی
درباره ما
نظرسنجی
شکایات
مشتری گرامی
شرکت بازرگانی خاریان پرشین تجارت با هدف ارتقای کیفیت خدمات خود و ایجاد یک ارتباط متقابل با مشتریان سعی در بهبود شاخص ها و افزایش بیشتر رضایت مشتریان خود دارد، از اینرو خواهشمند است با پاسخ به موارد ذیل، ما را در رسیدن به این هدف یاری فرمایید. از مشاركت و تعهد شما سپاسگزاریم.
فرم نظرسنجی مشتریان
1 . سن
2 . جنسیت
زن
مرد
3 . آیا باز هم به فروشگاه ما مراجعه خواهید کرد ؟
بله
خیر
4 . چند وقت است که مشتری برند ما هستید ؟
5 . از چه طریق با شرکت ما آ شنا شده اید ؟
دفاتر یا شو روم شرکت
نمایندگان فروش
وب سایت
اینستاگرام
دوستان و آشنایان
6 . میزان رضایت از کیفیت تعمیرات ما
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
7 . آیا محصول یا خدمات ما توانست مشکل شما را حل کند؟
بله
خیر
8 . آیا تمایل دارید در آینده با شما در تماس باشیم ؟
بله
خیر
9 . آیا تا به حال از خدمات پس از فروش شرکت استفاده نموده اید؟ اگر «بله» ، چه قدر از آن راضی بوده اید؟
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
10 . اگر با پرسنل خدمات پس از فروش صحبتی داشته اید چقدر از میزان راهنمایی و برخورد آنها رضایت داشته اید ؟
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
11 . میزان رضایت از دقت کارکنان در شنیدن مشکلات و ارائه توضیحات ارائه شده هنگام تحویل کالا
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
12 . میزان رضایت از کیفیت تعمیرات
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
13 . میزان رضایت از قیمت قطعات
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
14 . میزان رضایت از پرداخت هزینه تعمیرات
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
15 . میزان رضایت از سهولت دسترسی به مراکز مجاز خدمات پس از فروش شرکت
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
16 . میزان رضایت از کیفیت شکل ظاهری و وضعیت بسته بندی
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
17 . میزان رضایت از کیفیت محصولات کارچر
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
18 . میزان رضایت از مقایسه نسبت به سایر محصولات در بازار و عامل تعیین کننده قیمت در بازار
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
19 . میزان رضایت از پاسخگویی در قبال نظرات و پیشنهادهای مشتریان و شیوه برخورد پرسنل شرکت
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
20 . میزان رضایت از نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
21 . میزان رضایت از تبادلات مالی، نحوه پرداخت و شرایط تسویه با شرکت
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
22 . میزان رضایت از اطلاعات فنی ارائه شده پیش از ثبت سفارش
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
23 . میزان رضایت از نحوه تنظیم مستندات فروش و ارائه آن ( پیش فاکتور ، فاکتور و ...)
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
24 . میزان رضایت از انعطاف پذیری شرکت در مقابل خواسته شما ( تغییر مدل، رنگ، مقدار و ...)
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
25 . میزان رضایت از تنوع مدل محصولات ارائه شده توسط شرکت برای کاربری های مختلف
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
26 . میزان رضایت و اطمینان به برند کارچر و پیشنهاد آن به آشنایان
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
27 . وضعیت ظاهری محیط شرکت و چیدمان و نظم و انضباط را چگونه ارزیابی می کنید؟
خیلی ضعیف
کم
متوسط
زیاد
28 . مزایای اصلی که باعث شده از برند کارچر استفاده کنید، چیست ؟
29 . آیا شرکت خاریان را جهت خرید مجدد محصولات و دریافت خدمات محصولات کارچر به دیگران توصیه میکنید ؟
بله
خیر
30 . به نظر شما در بخش فروشگاه ما، جای کدام کالاها خالی بود ؟
31 . چگونه می توانیم تجربه بهتری را برای شما ایجاد کنیم و یا روند خرید را بهبود دهیم ؟
32 . از نظر شما مزیت برتر شرکت ما نسبت به سایرین در ارائه محصولات و خدمات پس از فروش کارچر در چیست ؟
33 . چه چیزی باعث عدم استفاده از خدمت یا محصول ما از سوی شما خواهد شد ؟
34 . اگر بازخورد، نظر، پیشنهاد اصلاحی دیگری دارید، به ما بفرمایید :